changes

jaha, då är det morgon och jag ska snart till skolan,
det enda vi ska göra idag är att titta på film på svenskan och ha projektarbete.
jag får väl orka -.-

en sak jag har kommit fram till,
det är att jag börjar bli trött på att göra mig iordning på morgonen och vara jättesöt hemma,
och sen när man kommer till skolan så är allt förstört -.-'
fyfan vad jag längtar tills 240n är lagad :)
då ska jag brumma ofta till skolan ^^,

nej, nu måste jag sticka, bussen går om 14 minuter.

love,
ida

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag börjar också blir ltie trött på göra mig iordning på morgnarna. man ser så jävla bra ut när man står här hemma sen när man kommer till skolan ser man ut som en hagga :P jag tycker vi kör på MER MJUKISBYXOR OCH MINDRE SMINK i skolan? =D

2008-12-10 @ 06:35:05
URL: http://tsumarane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0