do's and dont's

klockan är nu 06.21,
och jag har missat min buss pga jag vaknade fem och inte hann göra mig iordning.
så jääävla typiskt,
jag gick och la mig tidigt igår (21.30),
älskling ringde iofs och sa godnatt 21.51,
men sen så tror jag att jag somnade ganska kvickt,
men det kändes som om jag låg vaken jättelänge,
så tittade jag på klockan och då var hon 03.59,
så jag måste ha slumrat till iallafall.
då tänkte jag,
klockan ringer om 16 minuter, jag kan vila den tiden.
jovisst, jag somnar och vaknar när klockan är fem,
"SKIIIIT" var det första jag tänkte.
iallfall, min snälla pappa ska köra mig till jobbet,
så jag ska åka om en 25 minuter cirka.
hade jag bara vaknat fem minuter tidigare hade jag hunnit med bussen.
jävla möög som vi säger i skåne :P

nej, nu ska jag kontrollera så jag inte glömt något,
och dessutom tjura för att INGEN kommenterade frisyrerna igår :(

love,
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0