school's out for winter .. or almost

suck, 1 ½ vecka kvar av skolan.
man börjar bli så otroligt trött på möget!
ändå så släpar man sig dit.
nu ska jag egentligen syssla med projektarbete,
men det är så drygt.
jag har två andra i "min" grupp, den ena är hemma och den andra svetsar.
hur ska jag kunna göra allt själv?
plus, ska de få betyg efter vad JAG gör?
tror inte det.
så nu sitter jag här i ett rum,
momme sitter bredvid mig,
bägge två skiter i projektarbetet, rofl.
snart är det lov, och då ska jag spendera tio dagar hos min underbara Dani <3
jag är så glad att jag har honom, han får mig att orka igenom allt,
han är det bästa som har hänt mig!

nej, nu ska jag nog kolla runt lite på youtube, bilddagboken, facebook eller vampirefreaks.

love,
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0