there's always someone out there

igår när jag kom hem kände jag bara blööö, fyfan vad trött jag är,
det ska bli så jääävla skönt att ta ett bad!
men fick jag det? NEJ.
mamma tvingade istället mig och min lillasyster att sticka till återvinningen och kasta lite skräp osv,
sen brumma iväg till skivarp och hämta något jvla paket.
så när vi kom hem var hela den här "jag-vill-bada-och-ha-mysigt-för-mig-själv"känslan borta,
så istället valde jag att titta på LOTR The Two Towers Behind the scenes.
var ganska mysigt att bara ligga i två fåtöljer och titta faktiskt.
sen så fick jag ju äta vid typ sju,
det var sviingod mat, LAMMSTEK<3

sen snackade jag en stund med älskling,
sen fick jag reda på av mor och far att jag fick låna bilen länge den 21:a för att kunna lämna Dani,
fick även reda på att jag får pengar tidigare så jag kan fixa håret,
FÖR MIN FRISÖRSKA HAR BÖRJAT ARBETA IGEN<3<3
så jag vill ju såklart fixa mitt hår innan vi ska på julbord.

sen efter att jag pratat lite till med älskling,
så pratade jag lite med Hampus på msn.
och Hampus är en kille som bor i bjärred,
som jag har pratat med i evigheter pga vi har gemensamma kompisar (alexander och jonathan, spaniengrannar för er som inte vet),
så i måndags iallafall blev jag helt chockad,
för jag hade fått en ny vän på bilddagboken! (omg, im so f*cking popular),
och det var HAMPUS.
vi hade inte pratat på typ ett eller två år,
jag hade helt glömt bort honom (förlåt hampus :( *känner sig jätteelak*),
men han hade tydligen kommit ihåg mitt namn och allt :D
ändå jättegulligt ^^,
iallfall, så pratade vi lite,
sen tittade jag på raske menn,
sen däckade jag i princip.

och nu är klockan 5.37,
och jag ska fortsätta göra mig iordning,
för jag måste gå om en halvtimme.

dessutom har jag praktik OCH kör idag,
så det ska bli kul.
ska bjuda på lussebullar på jobbet,
som jag själv har bakat :)
*duktig ida*

nej, nu måste jag sluta.

love,
ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0